<

10:16
Незвичайний урок

Незвичайний урок

     В нашій школі, у 3-Б класі відбувся незвичайний відкритий урок: урок-гра. Але найбільшу зацікавленість він викликав тим, що в ньому об’єдналися такі, начебто несумісні предмети, як математика та фізична культура. Батьки і діти довго запитували, як це можливо поєднати, що може бути спільного між цими двома предметами. Виявилося,що математику можна вивчати , займаючись спортом. Тема уроку звучала так: «Швидкість, час, відстань.» дуже співзвучні слова, як для математики, так і для фізичної культури. Урок проводили у спортивній залі.

     На уроці діти вимірювали пульс, та визначали середню швидкість,з якою б’ється власне серденько, грали у математичний футбол на комп’ютерах, змагалися у розв’язанні задач на визначення швидкості, часу, руху, приймали участь в естафеті «Хто швидше?», збирали пазли із різними видами спорту, розв’язували задачі, складали формули, заповнювали кластери. Наприкінці подорожі до дерева знань та після подолання усіх перешкод, діти отримали заряд енергії, закріпили математичні знання, смачні яблука, які були символом «знання».

     Після повернення до класної кімнати, найприємнішим було бачити скільки емоції викликав цей незвичний урок у дітей, усмішки та впевненість у своїх силах.

Переглядів: 284 | Додав: andreitonoian | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar