<

15:49
Педрада

«Стоп булінг!"

 

12 лютого 2019 року в нашому закладі освіти відбулося засідання педагогічної ради на тему «Соціально – психологічний клімат як ресурс якості освітнього середовища», на якому були присутні 34 членів педагогічного колективу.

Перед педагогами виступила педагог – організатор Горбачова В.М., яка ознайомила членів педагогічного колективу з Законом України від 18 грудня 2018 року №2657 –VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу, (цькуванню), розповіла:

  • чому так важлива ненасильницька комунікація в школі?;

  • що таке булінг і до чого він може призвести?;

  • Як запобігти такого згубного явища;

а також зазначила, що дана проблема є надзвичайно актуальною і саме спільними зусиллями зможемо подолати дане явище.

З даного питання виступила Пономаренко Л.О., класний керівник 6 –Б класу. Педагог соціальний Басевська О.П., практичний психолог Тягнирядно І.О. проінформували педагогічний колектив про причини та наслідки шкільного цькування, про його різновиди (серед учнів, учня вчителем, вчителя учнями, у педколективі). Опрацьовано методи протидії булінгу в школі, алгоритм дій у випадку цькувань.

На практичній частині практичний психолог провела рольову гру з педагогами «Як запобігти булінгу?».

На завершення всі педагоги школи отримали розроблені адміністрацією та психологічною службою школи рекомендації: «Як реагувати на виявлення або встановлення фактів булінгу та роботи з агресивними дітьми».

Загальним рішенням педагогічної ради прийнято: протидіяти булінгу в стінах школи і проводити систематичні роз'яснювальні бесіди з учнями школи на тему даного соціальноважливого питання.

Переглядів: 480 | Додав: andreitonoian | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar