10:20 “Права дитини – права людини” | |
Одним із завдань сучасної шкільної правової освіти є вміння учня орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці правознавства просто неможливо, тому в нашому закладі щорічно проводиться Тиждень правознавства, який включає в себе комплекс різноманітних форм позакласної роботи.Вчителем правознавства Грицай Л.Є проведено Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини у 9-10 класах. Під час проведення Всеукраїнського уроку акцентовано увагу на те, що основна мета нашої держави – навчити людей, які в ній проживають, не тільки користуватися правами, але і дотримуватися правової поведінки у відносинах з іншими людьми, установами.Класними керівниками 1-11 класів проведені виховні години “Права дитини – права людини” та казкові правові вікторини.Учитель правознавства організувала для учнів 9-11 класів перегляд відеороликів присвячених правам людини. Провела брейн-ринг правознавців «Найрозумніший» у 9 класі та на основі набутих знань зробили колаж.З учнями 5-8 класів організовано заняття з елементами тренінгу «Ти – людина, значить маєш права». Захід спрямовано на розширення знань учнів про декларовані в Конституції України права, свободи та обов’язки людини та громадянина, про органи державної влади України, зокрема законодавчі, їх функції та повноваження, а також виховання в учнів почуття патріотизму поваги до рідних, однокласників, учителів.Так, в рамках тижня проведено соціологічне опитування, тестування: «Чи знаю я свої права»Усі заплановані заходи сприяли підвищенню зацікавленості учнів у вивченні правознавства, дозволили сформувати в учнів правові почуття, активну позицію у правовій сфері; виробити навички і звички правомірної поведінки; подолати в свідомості помилкові погляди та переконання, негативних навичок і звичок поведінки.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |